بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت‌ها با افت و خیز همراه بوده و این تغییر قیمتی از ۵۰۰ هزار تومان تا ۹۰ میلیون تومان بین محصولات داخلی و مونتاژی با شدت و میزان متفاوت گزارش می‌شود.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ در پایان ماه پس از یک دوره کوتاه کاهشی به حالت صعودی برگشت. البته با وجود این تغییرات باز هم تعدادی از محصولات در سکون کامل به سر می‌برند.

با ادامه نوسانی شدن نرخ دلار و به تبعیت از آن تمامی محصولات داخلی و مونتاژی با فراز و فرود همراه شدند. اما تعدادی از محصولات همچنان با نرخ پیشین درجا می‌زنند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در اغلب محصولات تعادل خود را از دست داد.

سورن پلاس موتورXU۷P از ارزان‌ترین نوع این خودرو بر خلاف روز گذشته رشد کرده و با صعود پنج میلیون تومانی وارد کانال ۵۹۵ میلیون تومان شد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک یکی از انواع مختلف این خودرو که امروز سه میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت ۹۲۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سهند S خودروی تازه وارد سایپا که راهی بازار شد امروز با افت ده میلیون تومانی به قیمت ۵۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ساینا S از هاچ‌بک‌های بازار داخلی سایپا محسوب می‌شود که امروز با رشد شش میلیون تومانی مانند سایر هم‌نوعان خود به نرخ ۴۱۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

وانت زامیاد (موتور M۲۴) انژکتوری در دو مدل مختلف عرضه می‌شود و از دیرباز خودرویی مناسب برای حمل و نقل سنگین به شمار می‌رفته که امروز هفت میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت ۵۹۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بازگشت جهش قیمت به بازار خودرو؛ سهند، سورن، ساینا، بستیون وکی ام سی چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی غالباً کاهشی گزارش می‌شود.

کی‌ام‌سیT۹ محصول کرمان موتور مجهز به قفل دیفرانسیل در محور عقب است که امروز با افت چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

سوبا M۴ در شمار محصولات مونتاژی با افت ۳۰ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و۹۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بستیون T۷۷ امروز مانند سایر محصولات شرکت بهمن موتور که روند قیمتی کاهشی را در پیش گرفتند با افت کار خود را آغاز کرد این خودرو با ویژگی‌های پیشرفته خود پس از افت ۲۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۹۰۵ میلیون تومان در بازار رسید.

جک S۳ یکی از محصولات اقتصادی‌ شرکت کرمان موتور نسبت به روز گذشته ۱۸ میلیون تومان کاهش یافته و با قیمت یک میلیارد و صد میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

بازگشت جهش قیمت به بازار خودرو؛ سهند، سورن، ساینا، بستیون وکی ام سی چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها

کد خبر 875709

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    7 0
    هی میگن جوان ها چرا ازدواج نمی کنند عزیزان یه نگاهی به قیمت خانه و خودرو بندازند متوجه میشن جوان یه خودرو نمیتونه بخره چطور بره ازدواج کنه کرایه خانه با مزد یک ماه برابره تازه اگر پول پیش داشته باشه مملکت فقط برای پولدارهاست
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    8 1
    از این دولت هم کاری بر نمیاد نمیتونه جلوی افزایش هر روزه قیمت ها را بگیره
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    5 0
    جناب پزشکیان پس چرا یه نامه نمیزنه جلوی گرانی را بگیره
    • حاج قاسم IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
      3 2
      چه دل خوشی داری تو 😂😂
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
      2 1
      خخخخ چون نماینده پولدارها و ثروتمندان است تازه اولشه صبر داشته باش
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    3 0
    خودروی تولید پارسال و پیارسال را با قیمت امسال می‌فروشند باز هم گران می کنند چند درصد سود رو یه خودرو می‌خورید همش هم در زیان انباشته گیرید دست کردن در جیب مردم تا کی تا کجا
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    4 1
    از اول هم پیدا بود کاهش قیمت های پسا انتخابات نمایشی و دورخیز برای افزایش جدید قیمت ها بود دولت رویا فروشان برگشته
  • حمید IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    0 3
    بنده رای ندادم ولی به کارهای ایشان ایمان دارم اگرملت بگزارند مامردم قدرت داشته باشیم ثابت کردیم شناگرای خوبی هستیم نمونه نانوایی هاباگران شدن قیمت بی کیفت ترازقبل نان نپخته وبالاجبارزدن کنجدو....برای بالابردن بیشترقیمت دادن خمیربه ملت فروش غیرقانونی نان و.....حالابفرمایید رئیس جمهورچه بایدبکنند